Leveranciersinformatie

Op dit deel van de site vindt u informatie van Bureau Inkoop van gemeente De Marne. Op de pagina's van Bureau Inkoop kunt u onder meer de inkoopvoorwaarden, het aanbestedingsbeleid en de adressen terugvinden. Ook treft u hier informatie aan over aanbestedingen.

Inkoop algemeen

Contactgegevens Bureau Inkoop: Op werkdagen kunt u Bureau Inkoop bereiken op het volgende telefoonnummer: (0595) 42 1065. Bureau Inkoop is ook bereikbaar via het algemene faxnummer (0595) 571 249. Post voor Bureau Inkoop kunt u sturen naar: Gemeente De Marne, Bureau Inkoop, R. Ritzemastraat 2, Postbus 11, 9965 ZG Leens. Het factuuradres is: Gemeente De Marne, Crediteurenadministratie, Postbus 11, 9965 ZG Leens.

Aanbestedingen

Alle openbare en niet openbare (Europese) aanbestedingen worden gepubliceerd op Tenderned.

Beleid 

Inkoop- en aanbestedingsbeleid: De gemeente De Marne wil zich tegenover haar (potentiële) opdrachtnemers profileren als een zakelijke, zorgvuldige en integere partner. De uitgangspunten en procedures zijn vastgelegd in het Beleidsplan inkoop.

Algemene en aanvullende inkoopvoorwaarden

Op alle aanbiedingen, opdrachten en overeenkomsten voor leveringen van goederen en/of diensten zijn de inkoopvoorwaarden van gemeente De Marne van toepassing.

IBAN-nummer

Het IBAN-nummer van de gemeente De Marne is: NL40BNGH0285041797 (rekeningnummer van Belastingen).

Het algemene IBAN-nummer van de gemeente De Marne is: NL36BNGH0285008501.

BTW-nummer

Het BTW-nummer van de gemeente De Marne is: NL009772443B01.

Datum laatste wijziging: 17 juli 2015.

Terug naar boven